سلام خانما پوشک ببم بنظرتون کیفیتش چطوره ؟

۶ پاسخ

خوبه من وقتی قیمتش ۳۱۴ بود میگرفتم الان حتما گرون شده اونم

من استفاده کردم خوبه

من استفاده میکنم عالیه

من استفاده کردم برای پسرم عالیه

من یک ماهه استفاده میکنم راضیم نیبت ب قیمتش

شنیدم خوب نیست نم میزنه

سوال های مرتبط

مامان دلارز خانمم😍 مامان دلارز خانمم😍 ۶ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۴ ماهگی
مامان پویان 🐣 مامان پویان 🐣 ۶ ماهگی
مامان اقا سهیل مامان اقا سهیل ۹ ماهگی
مامان نیهان🍊 مامان نیهان🍊 ۴ ماهگی
مامان دخترای ناز مامان دخترای ناز ۱ ماهگی