طبیعیه ماه درده تقریبا مثل دردای پریودیه استراحت کن وکیسه آب گرم بزار
باید صبر کنیم و تحمل منم رد بخیه های سزارین دفعه قبلم درد و سوزش داره
منم دیروز اینجوری بودم زیر دلم خیلی درد میکرد و میگرفت و ول میکرد از ظهر تا شب نزدیک ۸ بار اینجوری شدم اما سعی کردم هی آب بخورم برم سرویس چون زمانی که مثانم پر میشد دردش بیشتر میشد گفتم شاید التهاب یا عفونتی باشه که امروز یکم بهتر شدم
ن بابا استرس نداشته باش ایشالا طوری نیس منم مث شما بس میگیره ول میکنه امروز حس میکردم نخاد دنیا بیاد
هرچی میرم دسشویی دستمال تمیز
هی میگیره باز ول میشه تکون بخورم بیشتر
منم امروز همینجوریم سختمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.