تایم هاشو یادداشت کن اگه پراکنده هست و ترشح نداری عادیه
شیاف داری بذار
ولی اگه دیدی هرروز داره تکرار میشه یه سر برو بیمارستان
منم چند روز اینجوری بودم دکترم گفت دردات شروع شده ۳۷هفته درد داشتم یکدفعه کیسه آبم داره شد زایمان کردم
برو حتما دکتر
منم اینجوری میشم چیزی میبندم دور شکمم گرما میخوره بهتر میشه
شاید زایمان زودرس باشه. بنظرم یکم صبر کن اگر خونریزی کردی حتما برو بیمارستان اگر نه ممکنه بخاطر نزدیکی به زایمان باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.