۵ پاسخ

سرما بخوره به شکمت هم اینطوری میشه

درد زایمان میگیره ول میکنه اینطوری هستی اگه آره برو بیمارستان

🥺شاید اسهال شدی عزیزم؟منم اسهال شدنی اینجوری میشم

خطرناک که نیست ولی خب هفته های ما ی جوریه که باید حواست باشه به همه

زمان بگیر اگه نیم ساعت یباره بعد یه رب یباره اون خطرناکه اگه نیست و دردا نامنظمه دردای ماهه

سوال های مرتبط

مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ ۳ ماهگی
مامان قندعسل❤️🍼 مامان قندعسل❤️🍼 ۵ ماهگی