خانما این شلوار لی خوشگله واسه دخترم

تصویر
۴ پاسخ

سلیقه من نیس عزیزم
اما اگر دوست داری تنخورش ببین. ممکنه بهش بیاد

باید بپوشی تو تن خودش نشدن میره

از این مدل قشنگ تر هست

ببین تو پاش چطوره اینجوری مشخص نیست

سوال های مرتبط

مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی