فکرکنم مانتوی بلندو شلوار بگ و چادر خیلی شلخته بشه البته ببخشیدا نظرمو گفتم همون ساپورت بهتره
من معتقدم چادری ها باید شیک لباس بپوشن
خوب شما که چادر داری کوتاه بپوش کت بپوش با شلوار نیم بگ
تو رو خدا فقط کتونی نپوش با چادر
حالا كه چادر داري حداقل به مانتو كوتاه بپوش
بله من میپوشم البته با کت یا مانتو کوتاه
میپوشم مشکلی ندارم
من خودم چادری هستم معمولا پیراهن میپوشم با بلوز و شلوار بگ نخی با کت و شلوار
هم مرتب میشه و ساخته نمیشه زیر چادر هم شیک
کلا شلوار لی تنم نمیکنم به نظرم با چادر قشنگی نداره
همینی که خودت میپوشی بهتره عزیزم من زیر چادر شومیز میپوشم با شلوار بگ شومیز هم تا باسن اینا میشه واسه همین با شلوار بگ راحتم، البته اینکه زیر چادر مانتوی بلند یا مثلا عبا واقعا سخته چطور میپوشی من اکثرا یا شومیز میپوشم زمستونا هم هودی اینا که کوتاه بشان
بامانتو بلند واقعا چادر سخته...اگ بخام چادر سر کنم زیرش کلا شومیز میپوشم نشده مانتو و چادر و باهم بپوشم
ن چادریم مانتوی بلند ندارم کلا یا عبا عربی ک باساپورته
یا اگر نیم بگ و بگ بپوشم حتما کوتاه شومیز مانتوییی کتی چیزی میپوشم .
من دمپا میپوشم چه لی چه پارچه ای با شومیز مانتو بالا زانو
سلام
من دیدم پوشیدن ولی مانتو کوتاه
ببخشید اذیتت نیستی
با مانتو بلند وچادر
اخه خودم یه مدت میپوشیدم سختم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.