۸ پاسخ

من دخترمو دو سالگی گرفتم

۲ تا شورت آموزشی بخر یکی کثیف شد اون یکی پاش کن. اینطور نیست از اون شورت بیرون نریزه ولی خوبیش اینه بیشتر جیش جذب میکنه و پیپی زمین نمیریزه..... اگه خیلی حساس باشی وای فرش کثیف شد نجس شد اذیت میشی بعد اینکه یاد گرفت همه فرش هاتو میشوری

تا از پوشک نگیری خودشون نمیگن ،من دو تا خریدم

باید یادش بدی اونقدر هم فکر میکنی سخت نیست.. روز اول هر یک ربع ببر دستشویی بگو باید اینجا جیش کنی بعد فاصله هاش کم کن. حتما خطا داره جیش میکنه تو شلوارش ولی نا امیدنشو نه دعواش کن نه دوباره پوشکش کن . ادامه بده دو هفته ای کامل یاد میگیره. من دخترم خیلی راحت گرفتم ۲ سال و ۳ ماهش بود

تا وقتی که خودت نبریش و نگی جیش داشتی بگو اصلا بچه ها فکرش نمیفتن
من دوسال هشت ماه گرفتم واقعا کل سختیم یه ماه شد تازه خونه جیش نکرد دخترم چون بیرون میرفتم سختیش همین بود که دستشویی داشت چیکار کنم الانم خودش میاد میگه

باید دو نیم اینا میگرفتی راحت تره فقط تند تند ببر جیش کنن و اینکه خرابکاری میکنن باید صبر داشته باشی تا عادت کنن به دسشویی رفتن

باید اموزشش بدی عزیزم پوشک باز کن بگو بریم جیش چندبار خطا میکنع یادمیگیره

منم فکر می‌کردم باید منتظر بمونم تا خودشون بگن. ولی بهم ثابت شد تا وقتی شروع نکنم اونام جدی نمیگیرن ک بگن
یک مدت دقت کردم دیدم شب تا صبح پوشک شون خشک دیگه شروع کردم
من دوتا شورت آموزشی گرفتم

سوال های مرتبط