اشکالی داره قطره آد رو چند روز به بچم ندم؟

۴ پاسخ

سعی کن بدی عزیزم برندشو عوض کن
آروم آروم بدع

دختر من نخورد منم کلا تاحالا شاید ۱۰ روزی داده باشم
الان دیگه دوسه روزه تو شیر قاطی میکنم میخوره

منم همش یادم میره

والا من همش یادم میره

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۳ ماهگی
مامان فرهان جون تابان مامان فرهان جون تابان ۴ ماهگی
مامان حامیم مامان حامیم ۱۳ ماهگی