چرا دخترم با من قش خنده نمیزنه

۴ پاسخ

بچه ها باهم فرق دارن من بچم از یک ماه پیش شده با صدای بلند می‌خنده مثلاً بغلش میکنم میدویم دنبال داداش بزرگش کلی با صدا میخنده

فعلا زوده شش ماهگی میخنده

دختر منم خیلی کم با صدا می‌خنده بیشتر لبخند میزنه و بی صدا

چون زوده🥹

سوال های مرتبط

مامان الیکا مامان الیکا ۱۷ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی
مامان الینا مامان الینا ۱۴ ماهگی
مامان نلا🎀👼🏻 مامان نلا🎀👼🏻 ۶ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان مامان کارن مامان مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان آیهانی💙💫 مامان آیهانی💙💫 ۸ ماهگی
مامان مهدیار 🩵👣 مامان مهدیار 🩵👣 ۱۱ ماهگی
مامان زرمان مامان زرمان ۱۳ ماهگی