مامانا شربت ایورامی خوبه؟؟؟چقدر بدم هرچندساعت؟؟؟

۳ پاسخ

اره خوبه دکتر ب بچم گفت هر ۸ساعت پنج سیسی

اره خوبه من چند سری دادم ب پسرم ولی یادم نیس چقد

خیلی خوبه ۲نیم سی سی

سوال های مرتبط

مامان فندق خانم مامان فندق خانم ۲ سالگی
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجـــه🐣 مامان جوجـــه🐣 ۳ سالگی
مامان مهراد(قندک❤️) مامان مهراد(قندک❤️) ۲ سالگی