خانوماشماهمچنان کاچی میخورین؟

۱۳ پاسخ

من تو بارداری میخورم، بعد زایمان میخوام رژیم بگیرم کاچی ماچی تعطیل🥲

کسی نیست برام درست کنه😔

تا ۲۵ روزگی مامانم برام درست کرد خوردم بعدش دیگه نه

من بعد زایمانم تا ۳۵ روز خوردم

کلا دوبار خوردم

من آره میخورم خیلی دوس دارم

من هروقت حوصله داشته باشم درست میکنم میخورم

من که اصن نخوردم

نه دوسه روزفقدخوردم

آره من میخورم هر وقت حوصله داشته باشم

نه دو بار خوردم

من ک اصن نتونسم بخورم

من نه 🙂🙂

سوال های مرتبط

مامان علیسام مامان علیسام ۸ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۵ ماهگی
مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۲ ماهگی
مامان حسین ورضا💙 مامان حسین ورضا💙 ۱۴ ماهگی
مامان پرنیا مامان پرنیا ۱۳ ماهگی