من شیر خودمو میدم اما کمکی هم سه وعده میدم ..فعلا که خوبم ضعف نکردم انشالله تا اخر بتونم بگیرم
منکه شیر خودمو نمیدم تا الان داشتم میگرفتم یعنی تا افطاری فشارم میوفته سرگیجه چشام سیاهی میره اصلا فردا نمیگیرم خیلی سخته
منم شیر خودمو میدم وکمکی شیر خشک
یروز گرفتم،ساعت ۳ ک شد اقه ضعف کردم وسردم شد ک نگو.. دگه هم نگرفتم
من دو روز گرفتم. روز اول خوب بود خیلی سخت نبود ولی روز دوم شیرم کم شده بود و سردرد خیلی شدید شدم. روز سوم که شد تا ظهر بیشتر نتونستم و دیگه نگرفتم. ایشالا فقط شبای قدر میگیرم.
منم نمیگیرم پسرم فقط شیر خودمو میخوره هرکار میکنم شیشه نمیگیره ....واجب نیس که چرا هم خودتو هم بچه رو عذاب میدی
من هردوشیرو میدم ولی نمی تونم بگیرم چن خیلی گشنم میشه شیرمیدم
والله من شیرخودم نمیدم انقدرسرگیچه افت فشار ضعف بدن دارم که بخوام روژه بگیرم دوساعت هم تحمل نمیارم درصورتی که سال قبل همشوبدون سحری گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.