مامانایی ک‌ شیر خودتون رو میدین لاغر شدین

۲۶ پاسخ

نه متاسفانه من خیلی چاق شدم البته تغذیه ام هم زیاده

😐پس چرا من چاق شدم

اصلا😐 خوش ب حال اینایی ک میگن لاغر شدن🫠 روزی ۳ وعده شیرخشک میدم یعنی ب خاطر همین ۳ وعده لاغر نمیشم؟!😐

بگو یک کیلو😐😂😂

اصلا لاغر که هیچ چاق شدم😂😂😂

من اره خیــــــــــــــــــــــــــلی زیاد همه لباس هام برام بزرگ شده روم نمیشه بپوشمشون 😔🫡

نه چاقم شدم

خیلی لاغر شدم خخ کوچولو شدمم

خييييييلي

اره من به وزن قبل حاملگی برگشتم ولی با شکم شل😏خیلی جالبه وزنم همونه اما نشون نمیده اونقدر☹️برای همین خودم حس چاقی دارم🫠

من آخرین روز بارداریم ۸۵ بودم الان شدم ۶۵ ب وزن قبلم رسیدم فقطم شیرخودمو میدم

من از تاریخ زایمانم تا الان ۴ کیلو اضافه کردم😔

من خیلیییی

من از قبل باردایم کمترم قبل بارداری ۸۶بودم الان ۸۱/۵
البته قدم ۱۷۹هست

من چاق بودم چاااقترم شدم دلم‌میخواد گریه کنم🥲🥲🥲🥲

بله من خیلی لاغر شدم با اینکه کمکی هم میدم

اب شدم😭

ی استخون مونده ازم

من فقط شیر خودم میدم بخاطر همین سعی میکنم تغذیه خیلی خوبی داشته باشم 😐و چاق شدم اما یک ماه دیگه ک کمکی پسری شروع شد میخوام برم باشگاه کلا لاغر کنم

خیر خواهر بدتر شدم رژیم و ورزش رو شروع کردم

خیلی میخورم ولی نه چاق شدم نه لاغر همون وزن قبل بارداریم

من که نه اصلا لاغر نشدم تا رژیم گرفتم لاغرشدم

خیلی زیاد

۱۶کیلو لاغرشدم🥲

برگشتم به وزن قبل بارداری

اره خیلی فقط یه خاطره ازم مونده پنجاه کیلو شدم😐

سوال های مرتبط