۷ پاسخ

خوشبحالت من میگم کاش وزنم برگرده ب دوران بارداری انقدلاغرشدم چهارتاتیکه استخون مونده ازم

منم روز به روز بدتر میشم
دو روز دیگ از در نمیتونم داخل بشم ازبس چاق شدم😶‍🌫️

مامان رویان شما توی دوره شیردهی نمیتونی بدون مشورت با کارشناس تغذیه راحت رژیم بگیری
حتما یه مشاوره بگیر تا با یه رژیم اصولی که هم تنوع داشته باشه هم مواد مغذی هم وزن کم کنی هم کیفیت شیرت حفظ بشه.

تو هم شکمت بزرگ مونده؟🥲

ببین منم حسم عین توئه
پارسال که حامله بودم
امسال هم اینطور
ولی تا زمانی که شیر میدادم اصلااااا نمیتونستم رژیم بگیرم
منم معده درد میگرفتم و بدنم میلرزید و شیرم کم میشد
اما الان تقریبا یک ماه میشه شیر منو نمیخوره راحت دارم رژیم میگیرم ۳ کیلو کم کردم
تا زمانی که شیر میدی اصلا نمیشه تازه آدم چاق تر هم میشه

فقط صبر کن تا شیردهی تموم بشه
به خودت بگو این چاقی کوتاهه مدته و تموم میشه

چقدر اضافه داری؟

من رژیم که هیچی اگه کم غذا بخورم غش میکنم

من لاغر نشدم پناه بردم به گن😂

سوال های مرتبط