مامانا؟ پناتن یا ماستلا؟ برای سوختگی؟

۳ پاسخ

ماستلا واقعا راضیم ازش

من بعد تجربه دو تا بچه بهت میگم .. هر پماد یا کرمی که از بدو تولد استفاده کردی و نتیجه داده استفاده کن ..واسه پسر اولم ست کامل مامابیبی گرفتم الانم برای خشکی پوستش فقط لوسیون مامابیبی جوابه ..اسه پسر دومم هیدرودرم ینی حتی اگه شدید هم بسوزه کافیه دوبار استفاده کنم زودی خوب میشه

اول پناتن بعدش سودو كرم واقعا عاليه

سوال های مرتبط

مامان پناه و پروا👧🏻 مامان پناه و پروا👧🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری