خانم ها انقباض های بدون درد از چند هفته طبیعیه؟

۴ پاسخ

ولله من خوندم که که اگه قسمت بالای شکمت سفت سفت شد انقباضه

من چندروزه کمرم دردمیکنه زیر شکمم جوری سفت میشه و اذیت کننده اس که فک میکنم بچه الان شکممو سوراخ میکنه میاد بیرون.حتی نمیتونم راه برم.تغیر حالت میدم اینجوری میشم.دیگه اعصاب برام نمونده همش میگم نکنه خطرناک باشه قراره فردام برم پیش دکترم
الان این انقباض؟

انقباض بدون درد ینی چی؟

از ۲۰

سوال های مرتبط

مامان سهیل و سامین❤ مامان سهیل و سامین❤ ۷ ماهگی