۶ پاسخ

اره اره

سلام عزیزم منم ازدیروز دارم ببخشید ولی خیلی زیادم میادوحشتناک زیاد زنگ زدم زایشگاه گفتن که نشونه بازشدن رحم

من زیاد داشتم ولی خبری نیس😑

رگه های خونی نداره

بزن گوگل ترشح موکوسی عکسشو نگا کن اگر همچین چیزی داشتی بله

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کوروش مامان کوروش ۲ ماهگی
مامان آیهان👶🩵 مامان آیهان👶🩵 ۳ ماهگی
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی