مامانا بعد سونو آنومالی نوبت چیه؟

۴ پاسخ

من همه آزمایش و سونو هام تا الان عالی بوده ولی گفته دوباره باید انومالی بدم

آزمایش گلوکز

شما کواد مارکر انجام دادین

دیگه یکم به خودت استراحت بده
۲۶ هفته گلوکز داری

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان prince 👑 مامان prince 👑 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان مامان دخترا مامان مامان دخترا هفته چهلم بارداری
مامان طاها مامان طاها ۶ ماهگی
مامان مامان نورا🌕💛✨ مامان مامان نورا🌕💛✨ هفته سی‌ویکم بارداری