مامانا من کمرم بیشتر سمت چپ خیلی درد میکنه میزنه به بلسنم طبیعیه؟

۴ پاسخ

من سمت راسته خیلی اذیت میشم

بله عادیه
تویه باسنت قسمت استخوناش انگار درد داره
منم گاهی اونطوری میشم

اره برای من پسره من همیشه سمت راستم بزرگتره خودم حس میکنم

من از اول بچه رو سمت راستم احساس کردم

سوال های مرتبط

مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان Amir Ali🩵 مامان Amir Ali🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری