خانومایی ک طبیعی زایمان کردن و بعد چند روز شکم بند بستید ؟؟

۱۰ پاسخ

حواستون باشه روزای اول که بستین سفت نباشه چون رحم بعد زایمان میخواد سر جای اولش برگرده و سفت ببندین خوب نیس

میگن بعد زایمان باید ببندی ک جمع شه هم شکم هم لگن ب حالت قبل برگرده

از همون روز اول از حموم که میام بیرون میبندم

قزوینی؟ کدوم بیمارستان میری

من اصلا نمیتونستم دست ب شکمم بزنم میسوخت انگار بعد چند روز از این گن شتریا میبستم اما شکم بند نبستم

مک دکترم گفت با شال ببند بعد ۱۲ روز چه طبیعی چه سزارین کمر بند ببند خاستی

ینی فردای روز زایمان

همون روزی که اومدم خونه شکممو بستم

عزیزم بخیه هات باید خوب بشه بعد .من از تنبلی نبستم شکمم همونجور موند

من که تا بچه میاد بیرون به شکم اولم بر میگردم 😂کارم به شکم بند نمیرسه

سوال های مرتبط