من که سوزش معده داشتم ولی جفت بچه هام کچل بدنیا اومدن 😂😂
تا بدنیا بیاد
من ک اصلا سوزش معده ندارم
من خیلی ترش میکرد معدم اما بچم خیلی کم مو بود ،اینم خیلیییی ترش میکنم نمیدونم دیگه مو داره یا نه 😅
من یه زره هم ترش نکردم تو حاملگی ماشالا دخترم پر موی
تو سونو ۳۶ هفته دکتر به من نشون داد ببین موهاشو
من سوزش معده ایناهیچی نداشتم بچمم دنیااومدپیش مامانمه من سی سی یو ام ولی همه میگن موداره😅
میگن از سوزش معده اگ اسیدش خفت میکنه اینا ینی موداره ولی چرته بچه اولم مردم از معدم کم مو بود این یکیم خیلی اذیتم الان
دو سه هفته دیگ ب دنیا میاد معلوم میشه 🙊😂😂😂
سونو😁به من تو سونو گفتن
وقتی به دنیا بیاد دیگ🤔🫠
قدیمیا میگن اگه سوزش معده داشته باشی یعنی بچه مو داره ولی نمیشه مطمئن شد
سوزش معدت
صبر کنی به دنیا بیاد😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.