مامانا ازکجا بفهمیم که سربچه وارد لگن شده درد خاصی داره؟؟

۶ پاسخ

شکم کلا میاد پایین ،درد تو قسمت واژن و کشاله ران و پایین شکم بیشتر حس میشه

چرا من دردی و علائمی ندارم 😅🤣

من وقتی می‌شینم میخام بلند بشم فک‌میکنم سر بچه هر لحظه می‌شکنه ،🤦😂 انشالله فکرم درست باشع سر بچه آمده باشه تو لگن

. وقتی میشینی احساس میکنی بچه له میشه
شکم هم میاد پایین

اره راه رفتن سخت میشه درد لگن داره

درد پریودی

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۴ ماهگی
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد