آب میوه طبیعی از چند ماهگی مجازه

۸ پاسخ

من اب سیب میدم بهش

از اول ۹ ماهگی دکتر بچه ی من گفته ولی خب چون قندش بالاس خیلی کم بده

دکتر‌بهم گفت تا یکسال نده

من از ٦ماهگي دادم😕

دکتر تیام از ۷ ماهگی اب سیب گفت بده تازگی آب لیمو شیرین آب هویج اونم خونگی آب پرتقالم اگر رفلاکس نداره آب انارم ک میریزم تو عصاره خوریش خودش ابشو میخوره

فقط سیب لیموشیرین و هویج از اخرای ۷ماهگی اینکه تو خونه درست بشه

منمخ هرروز میدم بهش

از 2سالگی چون فیبر ندارع و قند زیادی داره ولی همه میدن نمیدونم چرا

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۲ ماهگی
مامان لیام👶🏻🩵 مامان لیام👶🏻🩵 ۲ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ سالگی
مامان دلوین 🧸 مامان دلوین 🧸 ۱ سالگی
مامان سوگل‌ و‌ سوگند مامان سوگل‌ و‌ سوگند ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان هامین مامان هامین ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان Liyana🩷Delana مامان Liyana🩷Delana ۱۶ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۷ ماهگی
مامان هانا🍒 مامان هانا🍒 ۱ سالگی