والا من هردفه میرم پیش دکترم برام مینویسه همیشه میخورم
سلام من امروز7هفته شدم دیروز رفتم بتا دادم87433شد ب نظرتون خوبه
۲۰هفتگی
تا اتمام بارداری
ب من کفته تاآخر
الان حتی پیش دکتر کلیه هم میری ویتامین دی میده. چه برسه به شرایط حساسی مثل بارداری. ایرانیا کمبود ویتامین دی دارن اکثرا. تا دکتر نگفته قطع نکن
من که هیچی نمیخورم
تا آخر بارداری
تا هروقت دکتر بگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.