ماما میگفت ی رب 20 دقیقه اوکیه
اگر خودت اذیت نشی تا نیم ساعت مجاز تازه میتونی با فاصله زمانی ۲ بار در روز به پشت بخوابی مشکلی هم نداره
بخاطر اینکه رحم میفته روی یه رگ که کارش خونرسانی به پاهاست میگن به پشت نخوابید ولی نیم تا ۱ ساعت بافاصله زمانی ایراد نداره من از دکترم پرسیدم
موردی نداره عزیزمواس ان اس تی میری بابد ب پشت بخوابی اولش
من هر هفته میرم دکترم ده بیس دقیقع کمرم نوار میگیره
۲۰ الی نیم ساعت اشکال نداره بخوابی راحت باش
اره بابا بخواب
ن من بیست دقه ام خوابیدم
امروز ۲۰ دقیقه رو کمر خوابیده بودن نوار قلب بگیره از بچه
۵ دقیقه ک چیزی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.