۶ پاسخ

بچه سه ماهه چرابایدغلت بزنه!!میخای صحبتم کنه ؟عزیزم هنوز زوده اگه ازشیش ماه ب بعداینکارارونکرد بدنگران شو فقط ازبودنش لذت ببر انقد زوم نکن چرااینکارونکرد اونکارونکرد

همه این کارا رو به موقش انجام میده تو هم بچتو با بقیه مقایسه نکن هنوز سه ماه و نیمشه چه انتظاری ازش داری اخه
بچه ماهم تو سن بچه شما هیچکدومشو انجام نمیداد

نگران نباش برای علت زدن وگردن گرفتن وقت داره

دختر منم هست دیروز بردمش دکتر گفت بعضی بچه ها تا ۶ماه شایدم یکم بیشتر طول بکشه طبیعیه

خب بچه منم همینه چیزیم دست نمیگیره تازه....

بچها فرق دارن باهم عزیزم،،،گردنشو ماساز بده با روعن

سوال های مرتبط