۱۰ پاسخ

من دوتا صفر برمی‌دارم

۲ دست
یه دست مخمل واس ترخیص برداشتم

من گفتم یدست سایز صفر یدستم سایز ۱

منم خرید نرفتم تا الان هرچی خریدم اینترنتی بوده

به نظرم ۳ دست خوبه چون ممکن لباسش کثیف بشه یا از شیر خیس بشه

زیاد بردارین بهتر از کمه
خواهرزادم زردی داشت مرخص نکردن مجبور شدیم برگردیم خونه باز لباس برداریم دردسر میشه
زیاد باشه حالا به امید خدا انشالله لازم نمیشه

۲ دست

منم 2 تا

من‌سه تا بردم سر دخترم دوتا برا بیمارستان یکیم براترخیص

بنام خدا


من هنوز نخریدم هیچی😅

سوال های مرتبط

مامان آنیسا و شاهان مامان آنیسا و شاهان ۶ ماهگی