خانماشما چند هفتگی دکترنامه سز بهتون داد

۹ پاسخ

۳۶ هفته

ب من گفت هفته۳۶بیا

۳۵ داد برای ۳۸ هفته

به‌من گفت،36,بیا نامه بدم بهت

امروز گرفتم نامه رو
تاریخ زد واسه ۲۳ ولی گفت اگه زودتر دردت گرفت نامه داشته باشی

ممنونم،😘😘🥰🥰😍

هر وقت بخوایی
برای ۳۸ هفته میدن

استرس نداشته باش عزیزم انشاءالله به سلامتی بعد 9ماه سختی میخوای ثمره انتظار و بغل بگیری😍😍♥️

آره دیگه همون موقع میده برای 38هفته که بچه رو برداره

سوال های مرتبط

مامان لونا مامان لونا هفته چهلم بارداری
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری