۳۶ هفته
ب من گفت هفته۳۶بیا
۳۵ داد برای ۳۸ هفته
بهمن گفت،36,بیا نامه بدم بهت
امروز گرفتم نامه رو
تاریخ زد واسه ۲۳ ولی گفت اگه زودتر دردت گرفت نامه داشته باشی
ممنونم،😘😘🥰🥰😍
هر وقت بخوایی
برای ۳۸ هفته میدن
استرس نداشته باش عزیزم انشاءالله به سلامتی بعد 9ماه سختی میخوای ثمره انتظار و بغل بگیری😍😍♥️
آره دیگه همون موقع میده برای 38هفته که بچه رو برداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.