هیچی نیست نگران بباش احتمالا هورمونات ب هم ریخته. اگه رفتی سنو دیدی مشکل نداشتی یا ضخامت رحمت پایین یابالا بود بگو واست آزمایش هورمونی بنویسه .
من هنوز پریود نشدم بعد از زایمان
منم دو ماهه اینجوری شدم احتمال زیاد کیست داری یا قرص خاصی شروع کردی
یک سونو بده حتما
وای برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.