خانما چرا علایم ندارم 😐
بارداری قبلیم این موقع ها داشتم

۷ پاسخ

اخه متفاوته هر بارداری،شاید دیرتر شروع شه علائمات

جنسیتشون فرق داره قبلی چیبود؟

هیچ علائمی نداری هیچیییی

من ۶ هفته شروع شد

منم اینطورم😐

یک هفته دیگه شروع میشه
طی ۶هفته و۷هفته شروع میشه

خب متفاوته هر بارداری ک مث هم نیست
بعضی وقتا فرق داره

سوال های مرتبط

مامان سه تا قند عسل مامان سه تا قند عسل هفته بیست‌وسوم بارداری