منم چند ماه اول فقط احساس مسئولیت داشتم حس قلبی نداشتم انگار هنگ کرده بودم مغزم گنجایش این همه تغییر و اتفاق و نداشت
من تواوج روزای سخت بارداریم💔
اتولدش مبارککک
قند عسل😍😍😍
جیگر من خداحفظش کنه 😍
ای جونم 🥰 خداحفظش کنه
عزیزم خدا حفظش کنه منم فردا ۲۳:۲۱ میشه ۲ سال که زایمان کردم من چون امپول فشار گرفتم و بخاطر افت ضربان قلب اورژانسی سزارین شدم موقع زایمان نه دردامپول و فهمیدم نه هیچی فقط نگران بودم اتفاقی واسش نیافته وقتی اوردن بیرون یه لحظه دیدم بردنش کبود کبود بود تا سه ساعت بعد زایمان نیاوردن ببینمش خیلی شب بدی داشتم اما اولین باری که اومد بهش شیر دادم و هیچوقت یادم نمیره
تولدش هزار بار مبارک لباسشو کجا خریدی آنلاین یا حضوری
ای جونم تولدش مبارک عزیزم😍❤️
خدا حفظش کنه عزیزم😘😘😘
تولدش مباااارک🤩🤩
دقیقا منم همینطور بودم
من هنگام زایمانم انقدر فشارم بالا بود که اصلا بچمو ندیدم بغلم هم نذاشتنش و این هنوزم برام حسرته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.