۱۱ پاسخ

منم چند ماه اول فقط احساس مسئولیت داشتم حس قلبی نداشتم انگار هنگ کرده بودم مغزم گنجایش این همه تغییر و اتفاق و نداشت

من تواوج روزای سخت بارداریم💔

اتولدش مبارککک

قند عسل😍😍😍

جیگر من خداحفظش کنه 😍

ای جونم 🥰 خداحفظش کنه

عزیزم خدا حفظش کنه منم فردا ۲۳:۲۱ میشه ۲ سال که زایمان کردم من چون امپول فشار گرفتم و بخاطر افت ضربان قلب اورژانسی سزارین شدم موقع زایمان نه دردامپول و فهمیدم نه هیچی فقط نگران بودم اتفاقی واسش نیافته وقتی اوردن بیرون یه لحظه دیدم بردنش کبود کبود بود تا سه ساعت بعد زایمان نیاوردن ببینمش خیلی شب بدی داشتم اما اولین باری که اومد بهش شیر دادم و هیچوقت یادم نمیره

تصویر

تولدش هزار بار مبارک لباسشو کجا خریدی آنلاین یا حضوری

ای جونم تولدش مبارک عزیزم😍❤️

خدا حفظش کنه عزیزم😘😘😘

تولدش مباااارک🤩🤩
دقیقا منم همینطور بودم
من هنگام زایمانم انقدر فشارم بالا بود که اصلا بچمو ندیدم بغلم هم نذاشتنش و این هنوزم برام حسرته

سوال های مرتبط

مامان دلارُز💕🍭 مامان دلارُز💕🍭 ۲ سالگی
سلام🥺سلام بعد از یه غیبت طولانی🥲
واقعا انقدر اینجا فعال بودم و با همه ی دوستام در ارتباط بودم،خیلی دلم‌تنگ شده بود واسه قبلنا☹️بماند از بی معرفتی خیلیا که میومدن و با کامنتا و پیامایی که میدادن بهم ناراحتم میکردن ولی واقعا دیگه فقط برای کسایس هستم که حالشون اینجا کنارم خوبه🥰❤️
البته که دلیل غیبتم این نبود😊یکی‌از دلایلش این بود که یکی از اقوام نزدیکمون فوت شدن و خب ما پیششون بودیم و وقتی برای اینجا نمیموند❤️
و دومین دلیل همین خانوم قشنگ که میبینید😍یعنی نگم از خانومیش😘نگم از صبوریش و از درک و فهمش😍الان تقریبا سه هفته کامل شده که خانومی رو از پوشک گرفتیم و با این که هنوز نمیتونه کامل صحبت کنه میاد و بهم میگه جیش🥺 یعنی ببرمش دستشویی🥺💕
دخترم برای دندونای کرسی خیلی اذیت شد و پاش به شدت سوخته بود و من مجبور بودم که پوشکش نکنم و تند تند ببرمش دستشویی،چون پاش خیلی افتضاح سوخته بود که انواع کرم و پمادهای سوختگی رو استفاده کردیم و تازه خوب شده،توی همین اوضاع بودیم که دیدم وقتی دستشویی داره میاد و بهم با اشاره میفهمونه که جیش داره و چندبار که بردمش و باهاش صحبت کردم دیگه جیششو میگه و من واقعا خوشحال ترینم چون یکی از سخت ترین مراحلم به نظرم خیلی راحت تموم شد💕🥺
این عکسم برای روزیه که اولین بار بهم گفت جیش داره و منم بردمش شهربازی که خوشحال شه و توی کل تایم ۳-۴ساعتی که بیرون بودیم بچم اصلا جیش نکرد،حتی وقتی بردمش دستشویی میگفت نه و اومدیم خونه دستشویی کرد😍
خداروشکر که خیلی خوب و راحت گذشت با اینکه واقعا قصد نداشتم فعلا از پوشک بگیرمش ولی خیلی یهویی اینجوری شد😍
شما بگین‌چه خبر؟
مامان رهام 🧸🤍 مامان رهام 🧸🤍 ۲ سالگی
( متن طولانیه اگه حوصله داشتی بخون مهربون ❤️ )

یعنی من جونم درمیره واسه این عکس و حال و هواش 🥹🫠
شرایط و وضع مالی و روحی الان مملکت اصلا جوری نیس که کسی راضی به بچه دوم باشه وقتی همه جا پر از غم و اندوه شده دیگه روحیه ای واسه ما جوونا و مامانا هم نمونده 🫠
وقتیم روحیه ما صفر میشه ظلم میشه در حق بچه ها چون اونا گناهی ندارن کسایی هستن که حتی مثل ما نمیتونن خواسته های کوچیک بچشونو برآورده کنن حق میدم چون نمیشه واقعا سخته برای بعضی از مامانا که دلشون میخواد حداقل خواسته های کوچیک بچشونو برآورده کنن و نمیتونن سخته واقعا وقتی میبینم یا میشنوم دلم خون میشه 😔
توی این اوضاع اقتصاد مردا هم هیچ تقصیری ندارن به نظر من همین که توی این وضع یه پسر بتونه از جون و دل کار کنه بخاطر رفاه خونوادش واقعا یه مرده و درسته ما چیز زیادی نمیخواییم ولی متاسفانه توی این مملکت آرزوها زودتر از ما جوونا پیر میشن 🫠🥀
من خودم خیلی دوس دارم فاصله سنی دو تا بچه کم باشه و عین رفیق باشن باهم ولی توی این وضع و اوضاع واقعا واقعا بزرگ کردن یدونه بچه خیلی سخته چه برسه دومی باید انقدر روح و روان یه مادر آروم باشه که بتونه دوتا بچرو هندل کنه ..
مامانایی که باردارین چه بار اول چه دوم واقعا درکتون میکنم استرس و ... خیلی زیاده توی این دوره و امیدوارم حال همتون خوب باشه و صحیح و سالم کوچولوهاتونو بغل بگیرین نعمتی که خدا داده رو خدا خودش حفظ میکنه 🥲❤️
امیدوارم نور به زندگی همه بتابه هیچ آرزویی ته دل هیشکی نمونه زندگی همه خیلی قشنگ باشه جوری زندگی کنیم که از ته دل روح و روانمون در آرامش باشه ✨️💫

فرزندپروری.فرزندپروری