سلام برای بچه ۱۰.۳۰۰ عه چقد پاراکید بدم تب داره

۵ پاسخ

من که دوبرابر وزنش میدم الان واکسن زدیم ۲۰قطره میدم

منم امروز دخترم بردم دکتر گفت دوتا قطره چکان بده وزنش ۹۷۰۰

۳ سیسی بده تا بیاره پایین
پسر من ۱۲ کیلو بود اون موقع دکتر گفت ۵ سیسی .واقعا هم اورد مایین ولی همیشه ۲ شیسی میدادم که دکتر گفت واسه بچه با این وزن فک کردی جواب میده یا تبشو میاره پایین😐😐

پاراکید اندازه وزنش باید بدی ده یازده قطره

استامینیفون که دوبرابر وزنه

من ۱۲ قطره میدم

سوال های مرتبط

مامان آیهان😍🤗 مامان آیهان😍🤗 ۱۵ ماهگی