۹ پاسخ

منم همین حس هارو داشتم ولی دیروز پریود شدم،اتفاقا پریودمم عقب افتاده بود

نه بابا از الان زوده
منم خواهر شک کردم استرس دارم

منم همینجور میشم ولی پریود شدم فک کنم روده باشه بعد بعضی وقتاممم تخمک هانن تکون میخورن

حرکت رودست گلم
من توی بارداری شکمم نبض میزد فکر میکردم بچست چقد ذوق میکردم🤣🤣
الان گاهی اوقات میبینم همونجوری بازم میزنه
اگه مطمعن باشی از اینکه حامله نیستی
اون خونرسانی به رحم احتمالن داری پریود میشی

خیرہ ایشالا

آره پیش اومده برا منم عزیزم بعد زایمانم. حرکت بچه دوم به بعد حداقل باید ۱۴ یا ۱۵هفته باشی که دیگه تا اون موقع حتما آدم میفهمه که باردار شده😅😅

انقباض رحم دیگع‌باردارم باشی هنوز خیلی زوده واسه حرکت

مگه به جلوگیریت مطمعن نیستی؟ ممکنه خونرسانی به رحم باشه که اول پریودی هم میشه اول حاملگی هم میشه

رودس عزیزم

سوال های مرتبط