سلام خانوما چه بدم به دخترم که خوب وزن بگیره

۶ پاسخ

پدیا شور میگن.. صبر کردم یسالش بشه بخرم

فرنی چهار مغز و فرنی بادام هرروز بده..حلیم و سوم قلم و سوپ پای مرغ..اینا رو مرتب بده..یه روتین روزانه رو برو جلو
خیلی جواب میده

ببين از يك سال توقع وزن گيري زياد نبايد داشته باشي
فقط سعي كن اشتهاش رو خوب كني

سوال منم هست

زرده تخم مرغ.یا ترکیب سیب و جو دوسر پرک

سیب زمینی آب پز

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۲ سالگی
مامان 👨‍👩‍👧‍👦 مامان 👨‍👩‍👧‍👦 هفته بیستم بارداری