۹ پاسخ

تا سه روز عادیه یا حتی بیشتر اصلا خودتو سرزنش نکن منم همین بودم نوک نداشت سینه‌م همش گریه میکردم مثل دیوونه ‌ها بعدش انقد خوب شد الان حتی سینه‌مو‌ نمیگیرم گاهی وقتا خودش میک میزنه راحت میخوره

رابط سینه از داروخانه بگیر

وای دلم میخواد بمیرم فکر میکنم مادر خوبی نیستم 😭 دلم براش میسوزه

دیروز کلی تو بیمارستان برامون کلاس گذاشتن بچه رو میزاشتن زیر سینه ترفند تا زدن حوله رم گفت ولی تأثیری نداشت بچم آنقدر زیر سینه گریه میکنه دلم کباب میشه براش 🥹🥹😭😭 خودمم گریه میکنم امشب مجبور شدم بهش شیرخشک بدم

از بالا یقه شیر میدم ولی اونقدرا بزرگ نیستن فقط نوکشون اذیت مبکنه اولش

عیبی نداره کم کم خوب میشه منم موقه شیر دادن اول خیلی اذیتم کرد الان خوبه دیگه با اینکه نوک نداره راحت میخوره

منم بچه‌اولم‌اینجور بودم خیل سخت بود شیردهی
رفتم مرکز بهداشت مشاوره
گفت حوله تا بزن لوله کن بزار زیر سینت بعد شیر بده
تاثیرم داشت

خیلی سخته واقعا سر این ماجرا من افسردگی گرفتم سینم سر نداره نمیتونه بخوره

حتما برو بهداشت مشاوره بگیر عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد