۱ پاسخ

بچه من یه سینه رو بهتر میخورد، چون از اول خودم با سینه چپ راحت تر بودم اونم انگار عادت کرده بود اونو بهتر میخورد

سوال های مرتبط

مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد