اره نباشه دهنش بیدار میشع
من دختر اولم تا ۳ سالگی میخورد اصلا بدون پستونک نمی خوابید البته دخترم کولیک و ریفلاکس داشت بخاطر اینکه پستونک آرومش میکرد همش میخورد
من یکم که خوابش سنگین میشه درمیارم از دهنش
سعی کن نزاری تو خواب دهنش بمونه کامش میوفته
من دخترم تو خواب از دهنش مینداخت بیرون
من دختر بزرگم ۶ سالشه و تو عمرش یکبار پسونک نخورده دائم داره مک میزنه تو خواب
بله پسر من که دائم 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.