خانوما شما هم بچه هاتون ت خواب پستونک میمکن؟

۷ پاسخ

اره نباشه دهنش بیدار میشع

من دختر اولم تا ۳ سالگی میخورد اصلا بدون پستونک نمی خوابید البته دخترم کولیک و ریفلاکس داشت بخاطر اینکه پستونک آرومش میکرد همش میخورد

من یکم که خوابش سنگین میشه درمیارم از دهنش

سعی کن نزاری تو خواب دهنش بمونه کامش میوفته

من دخترم تو خواب از دهنش می‌نداخت بیرون

من دختر بزرگم ۶ سالشه و تو عمرش یکبار پسونک نخورده دائم داره مک میزنه تو خواب

بله پسر من که دائم 😂

سوال های مرتبط

مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی