۴ پاسخ

من خیلی مارک های خارجی رو گرفتم تویست شیک و اونت رو منتها آخرش با بی بی لند رضایت به گرفتن پستونک داد🫢

من چند تا مارک مدل بادومی و گرد و ارتودونسی خریدم ،هر کار کردم هیچ کدومو بچم نگرفت

دکتر بروانز

اینو میدم
شاید مارک پستونکو عوض کنی بگیره
مدل بادومی بیبی لند رو اکثربچه ها میگیرن

تصویر

سوال های مرتبط