۹ پاسخ

قلقلک میده بعضی وقتا

نه من خوشم میاد تکون میخوره احساس میکنم داره با دست و پاهاش بازی میکنه ذوق میکنم 😂😂😘😘😘

هنوز اول راهی خواهر بزار ب هفته های بالاتر برسی بعد میفهمی درد یعنی چی😬😬

بله عزیزم، طبیعی

واسه من درد نمی گیره ولی یهو ی جایی محکم ک می زنه می پرم جا می خورم

دقیقا منم 😑وقتی میرم سونو گرافی یعنی عذاب الهی میدن ب من بچه همش تکون میخوره دردم میگیره 😑

بزار ماه ۸ شروع بشه یه هویی تبدیل میشه به هرکول جوری ضربه میزنه انگار داره باهات میجنگه اون وقتکه دلت برای ضربات آرومش تنگ میشه ولی قشنگیش اینجاست اگر چربی شکمی کم باشه میتونی بفهمی دستش یا پاش وقتی به شکم فشار میاره قابل دیدن خیلی کیف میده من وقتی اینجوری فشار میده همه رو خبر میکنم ببین دست وپای دخترم

آره بعضی از تکون ها و حرکت ها دردناک شدن، البته واسه من درد ریز نیست، متوسطه

درد اصلی از ۳۵هفته شروع میشه 🤣

سوال های مرتبط