۷ پاسخ

منم دو روز قنداق میکنم خیلی اذیتم میکرد الان خوبه دیگه یکی دو روز عادت میکنه

قنداقو بنداز دور بره بابا. مال بچه های قدیم بود... الان بچه ها اروم و قرار ندارن باید دست و پا بزنن

چرا بچه‌بد بختو مجبور به قنداق می‌کنی آخه چه گناهی کرده من اصلا بچمو قنداق نکردم

پسر من تازه بدون شلوار خابه

قطره اد گاهی یادم میره یاهم از ۲۵ قطره کمتر میدم مشکلی نداره

قنداق نکن چندروز بایه پارچه نازک دورش بپیچ مچ پاهاش هوابخوره ببین درس میشه

خب قنداق نکن
گناه داره بچه
بچرو زندانی میکنی
من اصن بچهامو قنداق نکردم
شکمشو ماساژ بده
بغلش کن بزار رو سینت صدای قلبتو بشنوه
دکتر بگو قطره بده برا نفخو کولیکش

سوال های مرتبط