بلع شبا ۳ میخوابه ۵ و نیم بیدار میشه
اره کاملاتایمش مشخصع
اره از ۲۴ ساعت ۲۵ ساعت بیداره 😂
به جا شربت دیفن که خطرناکه شربت پلاژین باید دادتا ۴خشک کننده واینارو نمیدن
از ۲ ماهگی بله
فعلا نه 😥😥😥😥
بله از تقریبا ۲۵ روزگی یه کم
ولی از ۳۵ روزگی دیگه مشخصه تایمش
مگه اینکه دل درد داشته باشه یا اذیت باشه
نه اصلا
نه مال من همش گریه میکنه شربت دیفن هدرامین دادم نخوابید سرما خورده الان استامینوفن دادم خابید
نه 😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.