۲ پاسخ

سوال منم هس

دکترش اول پاییزشربت آسماویت داد برای تقویت سیستم ایمنی..با قطره اهن هفته ای دوبار و قطره د۳ هفته ای یبار

باز اول زمستون شربت امگا۳ سانستول داد و قطره ها به همون منوال قبل

الانم براش شربت ب ب وینک نوشته گف هم سیستم ایمنیش تقویت میشه هم اشتهاشو خوب میکنه..
قطره هام باز به همون منوال قبل

سوال های مرتبط