پروانه و اسکات بزن .ومثل حالت که سر دستشویی میشینن بشین .انا انزلنا زیاد بخون
زایمان کردی شما؟.؟
من بدون دردرفتم بیمارستان چهارسانت بودم ب نیم ساعت فول شدم فقد سعی کن روتوپ بشینی یا لبه تخت بپربپرکنی کمر بچرخونی پروانه بری
خونه نباشی بدو برو بیمارستان دختر
الان بیمارستانی؟؟
باید ۱۰سانت باشه
سوزن فشار بهت میزنن بقیش هم باز میشه
تا میتونی حالت سجده برو برای من که خیلی تاثیر داشت
امروز حتما.من صبح تقریبا۹رفتم زایشگاه۴سانت بود دوونیمظهر دنیااومد
حالت سجده بگیر و لگنتو بچرخون خیلی موثره
چندسانت بودی که اومدی بیمارستان
ایشاا...به زایمان خوب و راحت داشته باشی
کف دوتا پاهات رو بزار بهم و پاهات رو مثل پروانه بال بزن
من رفته بودم خرید نگو دو سانت بودم خبر نداشتم 😂
فرداش کیسه آبم پاره شد بازم بدون درد رفتم زایشگاه بستری شدم با آمپول فشار تو پنج ساعت زاییدم☺️
درد نداری؟؟
الان بیمارستانی یا خونه
پاشو ورزش کن اسکات و سجده برو چپو راست شو
درد هم داری
؟
انشاالله۲ساعت.بلندشو ورزش کن بذارزودتربشه.نفس عمیق بکش موقع دردات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.