۱۳ پاسخ

به مرور خوب میشی منم این طوری بودم

هیچی دردم رو درست نمیکرد همینجوری گذشت و بعد مدتی خود به خود خوب شد

باید اثر بیحسی بره من دوغ خیلی خوردم و بنظرم کارساز بود

قبل از دردت شیاف رو بزار
استامینوفن هم بخور
قهوه هم خیلی تاثیر گذار بود برای من
استراحت هم بکن به اندازه کافی

فقط مایعات زیاد جواب میده و من خداروشکر فقط روز اول چند ساعت شیاف گذاشتم دیگه درد زیاد نداشتم قابل تحمل بود

ببین اگه کسی با روغن سیاه دانه ماساژ بده برات خوب میشی

نسکافه و شکلات تلخ بخور
از اثرات داروی بی حسیه
مایعات زیاد بخور تا زود تر از بدنت خارج بشه

دور شکمتو‌ پهلوهاتو با یه پارچه نرم ببند
اگه بخیه هات جوش خوردن گن ببند خوبه

نسکافه بسیاررر تا روز هفتم تموم میشه

به من به جز شیاف استامینوفن ۵۰۰ بدون کدئین هم داده

باید تحمل کنی تا چهارروز همینه
شیاف بزار یکم اروم میشه

هیچی فقط شیاف اونم رو ساعتش‌ بقیشو‌ تحمل کن
منم همین بودم میگذره‌
انقدر بدن درد داشتم ک خوابم نمیبرد

هر ٤ ساعت شیاف دیکلوفناک

کمپوت اناناس بخور من ایجور یبوست نشدم

شکلات تلخ

راه برو کمی

سوال های مرتبط