۱۰ پاسخ

من هفته پیش دادم شربتش این نبود
خیلی خوشمزه بود فقط تهش حل نشده بود بدم اومد

مال منم مزه پرتقال میداد
ولی تا خوردمش مردم
تا ۲ ساعت هم حااالم بدددد

برا من خوشمزه بود ولی زیاد بود لامصب

عه مال من این شکلی نبود اصلا
شبیه شربت بود خوشمزه نبود ولی بدمزه هم نبود
مثل شربت خیلی شیرین بود
من هم تشنه بودم همه‌شو یک جا سر کشیدم

من سر دختر اولم خیلی بد مزه بود وقتی خوردم داشت حالم بد میشد ولی این یکی طعم پرتقالی بود مثل شربت بود

من همین الان خوردم خوب بود مزه هیچی نمیداد فقط زبونم جمع شد آب خوردم بعدش اوکی شد

برای قند بارداری دادید؟ من ک انجام دادم این مدلی نبود هیچ طعمی نداشت فقط خیلی شیرین بود

کلن مزخرف انگار یه کیلو شکر میخوری☹️😅

مال مااین شکلی نبود.ولی من ازشیرینی زیادش حالم بدشد

نمونه های مختلفی داره که آزمایشگاه ها میدن ، بعضیاش طعم شربت پرتقال میده
بعضیا هم بدمزه است

سوال های مرتبط

مامان دلوین🪻 مامان دلوین🪻 ۵ ماهگی
مامان مورچه مامان مورچه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری