۵ پاسخ

نخوره هم با نوش جان بشین خودت بخور بابا
چرا انقد غصه خوردن بچه هاتونو میکنین بابا
بخدا بزرگ بشنا مارو آدم حسلب نمیکنن🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

نوش جونش گلم

نوش‌جونش باشه

دستورش چیه؟

منم الان باید پاشم صبحانشو بدم،از قبل خدا خدا میکنم بخوره وگرنه روزم بد شروع میشه😩😂

سوال های مرتبط

مامان ❤️☘️ مامان ❤️☘️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آراد❤🫀 مامان آراد❤🫀 ۲ سالگی
مامان فرهان‌ جوجه🐣💛 مامان فرهان‌ جوجه🐣💛 ۲ سالگی