من که از دوماهگیش اینطور بدبخت شدم خسته شدم دیگه خستههههههههههههههههههه
منم دو ماهه دارم تو خواب شیرمیدم هلاک شدم منتظرم دورش طی بشه خوب شه
مال منم خیلی حالم گرفتس
تو خواب بده بهش
منم همینطور الان یه ماه و نیمه دارم دیوونه میشم دیگ
از کی نخورده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.