اره یا شدت مریضی کمتر میکنه
اره منم دیدم نمیزنن ولی به نظرم زدنش بهتراز نزدنه
علاوه بر قلابی انگار تعدادشم زیاد شده بود چندتا ویروس اضافه تر بود
تازه واکسن۴ ماهگی هم بد بود دو ماهگی هم بد بود قبلا که واکسنا ایجور نبود معلوم نیست الان چی هستن
وای منو نترسونین دختر من بعد عید واکسن ۶ماهکی داره بدون اون الان درست شیر نمیخوره فقط شیر خودمو میخوره شیر خشک نمیخوره
مال منم دوروز تمام تب داشت شب اول که تبش خیلی شدید بود امروز بهتر شده و شیر رو هم دیروز تاحالا کم میخوره
ماله من تازه یکم بهتر شده🥴وحشتناک بود واکسن شش ماهگیش
طبیعیه عزیزم دختر منم یه ماه اینجوری شد الان تازه تازه داره بهتر میشه حجم کم بهش بده دفعات بیشتر یا تو خواب... چاره ای نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.