۵ پاسخ

اگر شدید نیست طبیعیه
درد پریود هم طبیعیه بخاطر رحمته
ولی اگر دردش غیرقابل تحمل شد برو دکتر

استراحت کن

منم مثل تیر کشیدنه از چپ به راست از راستم میزنه زیر نافم🥲

دکتر برید خطرناکه

خطرناک

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ودوم بارداری