۳ پاسخ

منم و پسر سرما خوردیم
بدجور
دوتامونم تب و بی حالی و سرفه
وااای بمیرم برا بچم

دقیقا...آیهان و من باهم مریضیم..خدا کنه کوچیکه نگیره

ن شکم درد دارم ولی نمیدونم چرا بچم نمیخوابه بی قراری میکنه

سوال های مرتبط

مامان النا🧚‍♀️ مامان النا🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان 💫نور زندگیم✨ مامان 💫نور زندگیم✨ ۶ ماهگی